Dunia Bahasa

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws

E pepet dan e taling

20 OKT 2011
   Saya dapati  ramai pelajar tidak dapat menguasai perbezaan sebutan e pepet dan e taling , ada di antara mereka salah sebut perkataan enam dalam sebutan e taling. Saya telah berusaha untuk mencari maklumat di internet , dan saya telah berjaya download satu powerpoint yang berguna , diharap lepas memerhatikan kandungan dalam ppt itu, saya dapat mempertingkatkan ilmu saya terhadap sebutan e pepet dan e taling dan seterusnya dapat ajar anak murid saya dengan berkesan.

Sistem Ejaan Sebutan Baku

Sumber:scrid

0 comments:

Post a Comment

ANNOUCEMENT~